:צוות מכירות גלובלי
יצירת רשת של הצלחה
המטרה המיידית שלנו היא לגייס 10 נציגי מכירות אוטונומיים בכל מדינה, ולהקים צוות הכולל 2,000 סוכני מכירות. אנו מעבירים להם לידים שנחקרים ונבדקים בצורה מדוקדקת, ויש להם משימה אחת: לסגור עסקאות בפגישות פנים-אל-פנים. הרשת הנרחבת מורכבת מ-2,000 נציגי מכירות הפועלים אוטונומית במבנה תגמול מבוסס-עמלות, ואשר משתמשים במומחיות שלהם במכירות כדי להתחבר, לסגור עסקאות ולהרוויח עמלות מהכנסות שמביאות המכירות. התוצאה? צבא של שותפים נאמנים בתחום המכירות
ש: האם אנו אכן יכולים לגייס כל כך הרבה אנשי מכירות בכל מדינה מבלי להציע משכורת חודשית
ת: כמובן! ישנם מעל 300 מיליון אנשים בתעשיית השיווק הישיר. בנינו תוכנית עמלות עם כמה שכבות, כך שכל סוכן מכירות יכול לגייס את הסוכן הבא. כמו כן, אנו משתמשים בלוחות דרושים אונליין ספציפיים לכל מדינה, בעזרת חוקרי הלידים שלנו
ש: האם לא ייקח זמן רב להכשיר את סוכני המכירות שלנו? איך ניתן להבטיח שיהיו ברמה הגבוהה ביותר?
A: אנו משתמשים בפלטפורמות חינוך מקוונות כדי ללמד אותם אודות יצירת לידים, שיווק, מכירות ופרטים על המוצר. ההתקדמות שלהם נמצאת תחת מעקב ואנו בוחנים אותם בכל תחום כדי לוודא את איכותם. הם משתפרים דרך פגישות שבועיות ושיעורים המבוססים על ניסיון מרחבי העולם. בנוסף, תהליך ההכשרה מסייע לנו להעריך את יכולתם לעבוד באופן עצמאי.
ֿֿש: האם אתם מתחילים לגייס עובדים מסביב לעולם מהרגע הראשון? איך זה עובד
ת: אנו לא מתחילים לגייס לפי מדינות, אלא לפי שפה. אנו מעסיקים ומאמנים נציגי מכירות פנימיים לכל שפה אשר מדוברת במספר מדינות שונות. בשלב הבא, אנו מכינים חומרים שיווקיים, לרבות אתרי אינטרנט, עלונים, תסריטי מכירות ומשאבים חינוכיים בכל שפה על מנת להבטיח קיום של תוכן ברמה גבוהה
ש: איך אנו מתנהלים עם כל סוכני המכירות והעסקאות שהם סוגרים
CRM - ת: ההתנהלות פשוטה, אך אינה קלה! אנו משתמשים ב
כדי להקצות את הלידים שאנו יוצרים בין סוכני המכירות והנציגים הפנימיים, ואז עוקבים אחר
CRMהפעילות שלהם דרך תהליך העבודה המובנה ב.
לאורך כל הדרך, אנו מבצעים אופטימיזציה מתמשכת ומדייקים את ההתנהלות
פותחים את הדלת לעסקאות גלובליות: האסטרטגיה שלנו ליצירת שותפויות עם מפיצים בכל העולם אשר פועלים בשטח
האפשרות להיפגש עם מפיצים באופן אישי, לשוחח איתם בשפתם ולהבין את הלך הרוח המקומי היא המפתח לסגירת עסקאות. כאשר מוסיפים לפקטור הזה את התמריץ הנובע מקבלת עמלות, סוכני המכירות הופכים לשותפים אמיתיים בתהליך המכירות.
מעוניינים להגדיל את היקף הייצוא שלכם עם צוות מכירות גלובלי
הרחיבו את המכירות הגלובליות עם תמיכה מקומית בכל רחבי העולם
יצרנים מסביב לעולם חושפים עסקאות ענקיות והפצות מוצלחות
הציצו אל מאחורי הקלעים להקלטות הזום שלנו, בהשתתפותם של סוכני מכירות גלובליים המכריזים על עסקאות בקנה מידה גבוה בכל העולם. שיתוף ההצלחות מתבצע כדי לעורר השראה ולהדריך את הסוכנים להשיג הצלחות דומות בתחומי הפעילות שלהם.
החברה שחושבת קדימה ומוקדשת ליצירת פתרונות פורצי דרך וידידותיים לסביבה בתחום הדלקים והפליטות. זהו שיתוף פעולה בין שתיים מענקיות הענף הכימי ביפן, EISHIN ו-WOX WATER.
החברה יצרנית שנוסדה בארה"ב ומחזיקה שלושה מתקני ייצור בסין, כאשר מאחוריה 25 שנים של חדשנות בפתרונות לטיהור אוויר בחללים פנימיים. בתחילת דרכה החברה שימשה כיצרן, והציעה מוצרי מדבקה למגוון רחב של מותגים בכדי להפיץ את הפתרונות בעולם ולהגן במהירות על חיי אדם.
החברה ישראלית חדשנית בתחום הכימי, המתמחה במגבונים לחיטוי ומחויבת להוביל במציאת פתרונות חיטוי יעילים במיוחדי. הטבע נותן לנו השראה שמובילה אותנו למוצרים שעולים בקנה אחד עם ערכים של קיימות ואיכות הסביבה.
משרדי החברה ממוקמים בהונג קונג, החברה מייצרת בשלושה מרכזים בהובאי שבסין ויש לה סניפים ברחבי אירופה וארצות הברית. החברה הייתה הראשונה להציג פנינים שעשויות מכלור דו-חמצני (מוגנות בפטנט). המשימה שלה סובבת סביב המאמץ לשמור על הבריאות דרך טיהור וחיטוי האוויר. בעולם המתמודד עם סכנות מיקרוביאליות המאיימות על חיי אדם ותעשיות, הטכנולוגיה שלנו מציעה פתרון חיוני להבטחת אוויר נקי וניהול פתוגנים.