פיתוח מכירות גלובליות
.אנו מגייסים, מכשירים ותומכים בנציגי מכירות בינלאומיים שנמצאים בכל פינה
.זהו המפתח לסגירת העסקה
?אתם מוכנים להתרחב
?מה דעתכם על נבחרת של סוכני מכירות לשירותכם ברחבי העולם
בואו נדבר על הרחבת
!הנוכחות הגלובלית שלכם

:צוות מכירות גלובלי

יצירת רשת של הצלחה

המטרה המיידית שלנו היא לגייס 10 נציגי מכירות אוטונומיים בכל מדינה, ולהקים צוות הכולל 2,000 סוכני מכירות. אנו מעבירים להם לידים שנחקרים ונבדקים בצורה מדוקדקת, ויש להם משימה אחת: לסגור עסקאות בפגישות פנים-אל-פנים. הרשת הנרחבת מורכבת מ-2,000 נציגי מכירות הפועלים אוטונומית במבנה תגמול מבוסס-עמלות, ואשר משתמשים במומחיות שלהם במכירות כדי להתחבר, לסגור עסקאות ולהרוויח עמלות מהכנסות שמביאות המכירות. התוצאה? צבא של שותפים נאמנים בתחום המכירות

  • ש: האם אנו אכן יכולים לגייס כל כך הרבה אנשי מכירות בכל מדינה מבלי להציע משכורת חודשית


    ת: כמובן! ישנם מעל 300 מיליון אנשים בתעשיית השיווק הישיר. בנינו תוכנית עמלות עם כמה שכבות, כך שכל סוכן מכירות יכול לגייס את הסוכן הבא. כמו כן, אנו משתמשים בלוחות דרושים אונליין ספציפיים לכל מדינה, בעזרת חוקרי הלידים שלנו

    מרטין שיין
    DIATOMIC
  • ש: האם לא ייקח זמן רב להכשיר את סוכני המכירות שלנו? איך ניתן להבטיח שיהיו ברמה הגבוהה ביותר?


    A: אנו משתמשים בפלטפורמות חינוך מקוונות כדי ללמד אותם אודות יצירת לידים, שיווק, מכירות ופרטים על המוצר. ההתקדמות שלהם נמצאת תחת מעקב ואנו בוחנים אותם בכל תחום כדי לוודא את איכותם. הם משתפרים דרך פגישות שבועיות ושיעורים המבוססים על ניסיון מרחבי העולם. בנוסף, תהליך ההכשרה מסייע לנו להעריך את יכולתם לעבוד באופן עצמאי.

    מרטין שיין
    DIATOMIC
  • ֿֿש: האם אתם מתחילים לגייס עובדים מסביב לעולם מהרגע הראשון? איך זה עובד


    ת: אנו לא מתחילים לגייס לפי מדינות, אלא לפי שפה. אנו מעסיקים ומאמנים נציגי מכירות פנימיים לכל שפה אשר מדוברת במספר מדינות שונות. בשלב הבא, אנו מכינים חומרים שיווקיים, לרבות אתרי אינטרנט, עלונים, תסריטי מכירות ומשאבים חינוכיים בכל שפה על מנת להבטיח קיום של תוכן ברמה גבוהה



    מרטין שיין
    DIATOMIC
  • ש: איך אנו מתנהלים עם כל סוכני המכירות והעסקאות שהם סוגרים


     CRM  - ת: ההתנהלות פשוטה, אך אינה קלה! אנו משתמשים ב

    כדי להקצות את הלידים שאנו יוצרים בין סוכני המכירות והנציגים הפנימיים, ואז עוקבים אחר

    CRMהפעילות שלהם דרך תהליך העבודה המובנה ב.

    לאורך כל הדרך, אנו מבצעים אופטימיזציה מתמשכת ומדייקים את ההתנהלות

    מרטין שיין
    DIATOMIC
.אנחנו מגייסים
.אנחנו מכשירים
.אנחנו סוגרים עסקאות
?מה אנחנו עושים

פותחים את הדלת לעסקאות גלובליות: האסטרטגיה שלנו ליצירת שותפויות עם מפיצים בכל העולם אשר פועלים בשטח

האפשרות להיפגש עם מפיצים באופן אישי, לשוחח איתם בשפתם ולהבין את הלך הרוח המקומי היא המפתח לסגירת עסקאות. כאשר מוסיפים לפקטור הזה את התמריץ הנובע מקבלת עמלות, סוכני המכירות הופכים לשותפים אמיתיים בתהליך המכירות.

על מנת לתקשר באופן יעיל, עליכם לוודא שמידע אודות המוצר מגיע לשותפי המכירות, למפיצים וללקוחות בשפת האם שלהם - זה קריטי. תקשורת יעילה כרוכה בתרגום עלונים, אתרים, סרטונים, הודעות אימייל, תסריטי מכירות וכל אמצעי אחר לשפה של קהל היעד.
בכל מדינה, אנו מעסיקים נציג מכירות פנימי שדובר את השפה מלידה, לוקח אחריות על שמירת רמת היעילות, מפקח על שותפי המכירות וסוגר עסקאות. הנציגים שלנו שמים את כל הפוקוס על ניהול פעילויות הקשורות לשפה ספציפית.

כל חומרי השיווק מוקמים אצלנו, לרבות אתרים/משפכים שיווקיים, חשבונות בסושיאל מדיה, עלונים, מסמכי תאימות לרגולציה. לאחר מכן, אנו מתחילים ליצור מעורבות עם 100 הלקוחות הפוטנציאליים המובילים בכל מדינה.

אנו יוזמים את גיוס סוכני המכירות דרך לוחות דרושים אונליין, לינקדאין וקבוצות ברשתות חברתיות. כל מועמד נבדק ונבחן באופן קפדני במטרה לבחור את הטובים ביותר, תוך בחינת מיומנויות, אישיות, יכולות קוגניטיביות, יכולת לשפוט מצבים שונים והתאמה מקצועית.
היסודות של התאמת מכירות למיקום: בניית תשתית מאחורי הקלעים
בהתחשב במגוון הרקעים ומערכי הכישורים של צוות המכירות שלנו, הקמנו במהלך שלוש השנים האחרונות ספרייה הכוללת למעלה מ-100 שיעורי וידאו ביצירת לידים, שיווק ומכירות. משאב זה מאפשר לנו לחנך אנשים בעלי מאפיינים שונים מסביב לשעון, ולוודא כי לא חסרים מקורות ידע שיעזרו לסוכנים מסורים ובעלי משמעת עצמית להתפתח.

ייעוץ מותאם אישית, בכל שעה, מאפשר לסוכני מכירות להפיק במהרה ביצועים ברמה הגבוהה ביותר, לשלוט בכישורים חיוניים ובכללי ההתנהגות של עולם המכירות. מוכנותם של הסוכנים נבחנת בהערכות מעמיקות, וכבר בשלב האימון הם מקבלים לידיהם משימות שמכינות אותם למכור בעולם האמיתי.

הסוכנים מצטיידים באסטרטגיות יעילות על ידי סקירה של שיחות מוקלטות בהשתתפות נציגינו הפנימיים, למידה של תסריטי מכירות, אתרי אינטרנט וחומרים שיווקיים. בנוסף, הם זוכים לחיזוקים נוספים בפגישות אימון שבועיות עם נציגים.

צוותי חקר ויצירת הלידים שלנו מעבירים לידים לנציג הפנימי ומשם הם מגיעים לסוכנים שנמצאים בהכשרה. לאחר מכן, הנציג מפקח על קביעת פגישות ולוקח חלק פעיל בשיחות מכירות. צעדים אלה מקדמים את עצמאותם ואת הצלחתם של כל אחד ואחת מסוכני המכירות.
למידה באמצעות מדריכים ואימונים אונליין
כל סוכן מכירות מטפל בלידים טריים וקיימים, כאשר נציגי ה-in-house מספקים תמיכה כדי לעבור עם הלידים לשלבים הבאים. בו זמנית, צוות השיווק משתמש בכלים כמו דוא"ל, קמפיינים בסושיאל מדיה וטירגוט מחדש של מודעות במטרה לדחוף לסגירת עסקאות. שותפי מכירות מתומרצים על ידי עמלות ובונוסים ארוכי טווח שהם מקבלים בהגיעם לציוני דרך
שותף המכירות מקבל לידים חדשים דרך המארכת, חוקר אותם באופן עצמאי ומשתף פעולה עם נציג המכירות הפנימי כדי לוודא כי אף ליד אינו נופל בין הכיסאות. ביחד, הם מעבירים לידים בתהליך המכירות, משתפים בפגישות במידת הצורך, ומעודדים את סוכן המכירות להגביר את האינטראקציות עם מפיצים פוטנציאליים.

לצד ובנוסף למאמצי סוכן המכירות, המוצר יישאר תמיד בתודעה של מפיצים פוטנציאליים בזכות קמפיינים שיווקיים מתמשכים כגון טירגוט מחדש של מודעות, שיווק במייל ויוזמות ברשתות חברתיות

על מנת לתמרץ עוד יותר את סוכני המכירות, מחולקים בונוסים נוספים המעודדים אותם לתת 110%, במיוחד במצבים הכוללים עסקאות עם מפיצים גדולים יחסית, בעלי מעגלי מכירות רחבים
סגירת עסקאות: שיחות, הודעות, פגישות וכל מה שמעבר

מעוניינים להגדיל את היקף הייצוא שלכם עם צוות מכירות גלובלי

הרחיבו את המכירות הגלובליות עם תמיכה מקומית בכל רחבי העולם

יצרנים מסביב לעולם חושפים עסקאות ענקיות והפצות מוצלחות

הציצו אל מאחורי הקלעים להקלטות הזום שלנו, בהשתתפותם של סוכני מכירות גלובליים המכריזים על עסקאות בקנה מידה גבוה בכל העולם. שיתוף ההצלחות מתבצע כדי לעורר השראה ולהדריך את הסוכנים להשיג הצלחות דומות בתחומי הפעילות שלהם.

    DIATOMIC: מוערכת על ידי יצרנים

    החברה שחושבת קדימה ומוקדשת ליצירת פתרונות פורצי דרך וידידותיים לסביבה בתחום הדלקים והפליטות. זהו שיתוף פעולה בין שתיים מענקיות הענף הכימי ביפן, EISHIN ו-WOX WATER.

    החברה יצרנית שנוסדה בארה"ב ומחזיקה שלושה מתקני ייצור בסין, כאשר מאחוריה 25 שנים של חדשנות בפתרונות לטיהור אוויר בחללים פנימיים. בתחילת דרכה החברה שימשה כיצרן, והציעה מוצרי מדבקה למגוון רחב של מותגים בכדי להפיץ את הפתרונות בעולם ולהגן במהירות על חיי אדם.

    החברה ישראלית חדשנית בתחום הכימי, המתמחה במגבונים לחיטוי ומחויבת להוביל במציאת פתרונות חיטוי יעילים במיוחדי. הטבע נותן לנו השראה שמובילה אותנו למוצרים שעולים בקנה אחד עם ערכים של קיימות ואיכות הסביבה.

    משרדי החברה ממוקמים בהונג קונג, החברה מייצרת בשלושה מרכזים בהובאי שבסין ויש לה סניפים ברחבי אירופה וארצות הברית. החברה הייתה הראשונה להציג פנינים שעשויות מכלור דו-חמצני (מוגנות בפטנט). המשימה שלה סובבת סביב המאמץ לשמור על הבריאות דרך טיהור וחיטוי האוויר. בעולם המתמודד עם סכנות מיקרוביאליות המאיימות על חיי אדם ותעשיות, הטכנולוגיה שלנו מציעה פתרון חיוני להבטחת אוויר נקי וניהול פתוגנים.

    להלן כמה מהשותפים שלנו הממוקמים ברחבי העולם, אשר יכולים לסייע למפעל שלכם לייצא מוצרים במכולות באופן עקבי.

    נציגי מכירות שמתוגמלים על בסיס עמלות בכל העולם