בעת התמודדות עם האתגר, 'דיאטומיק' אימצה גישה חדשנית הכרוכה בשילוב של שיטות שונות לשיווק ומכירות. 'דיאטומיק' הביאה למהפכה של ממש בשיטות מסורתיות. בתחילת הדרך, הפוקוס היה על יצירת חומרי שיווק מקיפים בריבוי שפות, מסרטוני הסבר עד לתוכן המונע על ידי טכנולוגיה במגוון אתרים. יוזמה זו הניחה את היסודות להרחבה היקף הפעילות שלנו
השקנו קמפיין שאפתני ליצירת לידים, ובאמצעותו הצלחנו לאסוף מאות אלפי לידים של מפיצים פוטנציאליים בכל העולם. בו זמנית, גייסנו באופן אסטרטגי כ-100 סוכני מכירות מיומנים הממוקמים בצורה מושכלת ברחבי הגלובוס
הסינרגיה בין הקמפיין שלנו ליצירת לידים לבין צוות המכירות מוכוון המטרה איפשר לנו לחדור לשווקים במדינות שונות, וכתוצאה מכך סגרנו עסקאות משמעותיות. המאמצים שלנו קיבלו חיזוק, בדמות הקמת מסגרות עבור תאימות לרגולציה ביותר מ-30 מדינות, עם מסגרות אלה, לא היה ספק שנוכל לפעול בצורה חלקה בנופים רגולטורים שונים
מעבר לכך, על מנת לחזק את אמינות המוצרים, הקמנו צוות עם התמחות במדע. המומחיות של המדענים תרמה רבות להוכחת יעילות ההצעות שלנו, על ידי סיפוק ראיות אמפיריות אשר תומכות בטענות שלנו ומחזקות את האמון בקרב לקוחות פוטנציאליים ושותפים. זוהי גישה הוליסטית, המשלבת שיווק, מכירות, תאימות ואימות מדעי. בזכותה, הצלחנו להרחיב את הנוכחות שלנו לשווקים רבים ולחתום על שותפויות משמעותיות ברחבי העולם