מסע מיליארד הדולרים של 'מיא-אייר-שילד': כיבוש שווקים ורגולציה ברחבי העולם
?אתם מוכנים להתרחב
מקרה בוחן
בואו נדבר על הרחבת
!הנוכחות הגלובלית שלכם
:סקירה קצרה
גלו את סיפור ההצלחה חסר התקדים של 'מיא-אייר-שילד' בו אנו חושפים את השותפות שלנו עם 'דיאטומיק'. ביחד, הוצאנו לפועל תוכנית להצלחה גלובלית, תוך סגירת עסקאות בשווי מיליארד דולר עם מפיצים גלובליים. המאמצים המשותפים שלנו לא כוונו רק לעסקאות; שכרנו סוכני מכירות בכל רחבי העולם וטיפלנו בדרישות רגולטוריות מורכבות בלמעלה מ-30 מדינות.

הצטרפו אלינו למסע מלא תובנות דרך מקרה הבוחן הזה, בו אספנו מאות אלפי לידים איכותיים עם גישות יצירתיות ושיווק ברשתות חברתיות. למדו כיצד הגישה הייחודית של 'דיאטומיק' והחזון של 'מיא-אייר-שילד' התמזגו, ויצרו סינרגיה עוצמתית שעיצבה מחדש תעשיות ופתחה את הדלת לפרדיגמה חדשה של הצלחה בינלאומית
תיאור קצר אודות היצרן
משרדיה של 'מיא-אייר-שילד' ממוקמים בהונג קונג, החברה מייצרת בשלושה מרכזים בהובאי שבסין ויש לה סניפים באירופה ובארצות הברית. החברה הייתה הראשונה להציג פנינים מוגנות בפטנט שעשויות מכלור דו-חמצני. הפנינים החדשניות הללו רותמות פחמן דו-חמצני מהאוויר בסביבה כדי להפיק גז כלור דו-חמצני במינונים מינימליים, המותאמים לרמות הפח"ח בקרבת אנשים. החזון שלנו מתמקד במאמץ לשמור על הבריאות דרך טיהור וחיטוי האוויר שאתם נושמים. בעולם המתמודד עם סכנות מיקרוביאליות המאיימות על חיי אדם ועסקים, הטכנולוגיה שלנו מציעה פתרון חיוני לסניטציה נרחבת של האוויר וניהול פתוגנים
:פתרון

בעת התמודדות עם האתגר, 'דיאטומיק' אימצה גישה חדשנית הכרוכה בשילוב של שיטות שונות לשיווק ומכירות. 'דיאטומיק' הביאה למהפכה של ממש בשיטות מסורתיות. בתחילת הדרך, הפוקוס היה על יצירת חומרי שיווק מקיפים בריבוי שפות, מסרטוני הסבר עד לתוכן המונע על ידי טכנולוגיה במגוון אתרים. יוזמה זו הניחה את היסודות להרחבה היקף הפעילות שלנו


השקנו קמפיין שאפתני ליצירת לידים, ובאמצעותו הצלחנו לאסוף מאות אלפי לידים של מפיצים פוטנציאליים בכל העולם. בו זמנית, גייסנו באופן אסטרטגי כ-100 סוכני מכירות מיומנים הממוקמים בצורה מושכלת ברחבי הגלובוס


הסינרגיה בין הקמפיין שלנו ליצירת לידים לבין צוות המכירות מוכוון המטרה איפשר לנו לחדור לשווקים במדינות שונות, וכתוצאה מכך סגרנו עסקאות משמעותיות. המאמצים שלנו קיבלו חיזוק, בדמות הקמת מסגרות עבור תאימות לרגולציה ביותר מ-30 מדינות, עם מסגרות אלה, לא היה ספק שנוכל לפעול בצורה חלקה בנופים רגולטורים שונים


מעבר לכך, על מנת לחזק את אמינות המוצרים, הקמנו צוות עם התמחות במדע. המומחיות של המדענים תרמה רבות להוכחת יעילות ההצעות שלנו, על ידי סיפוק ראיות אמפיריות אשר תומכות בטענות שלנו ומחזקות את האמון בקרב לקוחות פוטנציאליים ושותפים. זוהי גישה הוליסטית, המשלבת שיווק, מכירות, תאימות ואימות מדעי. בזכותה, הצלחנו להרחיב את הנוכחות שלנו לשווקים רבים ולחתום על שותפויות משמעותיות ברחבי העולם

מעל למיליארד דולר
עסקאות חתומות
יותר מ-60 מדינות
למעלה מ-100 סוכני מכירות
:תוצאות
תוצאות
מכירות גלובליות
גייסנו יותר מ-100 סוכני מכירות גלובליים, ביססנו שותפויות עם מפיצים מורשים ובלעדיים בכל העולם, וסגרנו הסכמים אשר מסתכמים במעל מיליארד דולר בהתחייבות להזמנות במהלך 5 השנים הבאות לפחות
ייצור לידים גלובליים

צוות המומחים שאחראי על חקר ויצירת לידים, יצר מאות אלפי לידים עבור מגוון פרופילי לקוחות אידיאליים ברחבי כדור הארץ. הלידים הללו חולקו בצורה יעילה בין סוכני המכירות והמפיצים, איפשרו וסייעו לנו להתרחב באופן גלובלי
שיווק גלובלי בסושיאל מדיה

הקמנו וניהלנו חשבונות ברשתות חברתיות בלמעלה מ-60 מדינות, במעל 20 שפות, לצד משפכים שיווקיים מותאמים. מינפנו את הפרופילים של סוכני המכירות של 'מיא-אייר-שילד', על ידי שילובם בצורה חלקה ביוזמות השיווק בסושיאל מדיה של 'מיא-אייר-שילד', מה שהביא לאופטימיזציה של אסטרטגיות עבור אוטומציה לשיווק.
תאימות רגולטורית

ערכנו ניסויים לבדיקת היעילות והטמענו את התקנים הבאים: רישום מוצר ביוצידי, להתראה על רעלים ו- יצירת ועיצוב תוויות בקנה מידה גלובלי. תהליך התקינה כלל פיתוח של גיליון בטיחות חומרים עבור כל המדינות באירופה ובארה"ב ובכל השפות המדוברות ברחבי האיחוד האירופי. יצרנו עלונים והליכים מקיפים, ניהלנו תהליך של איתור מעבדות, ולאורך כל התהליך קידמנו תקשורת ללא דופי עם שותפים ברחבי העולם
מדע
קיבצנו צוות מגוון של מדענים, החל מכימאים מובילים בישראל ועד למיקרוביולוגים ואימונולוגים מוערכים בדרום אפריקה. ביחד, כתבנו מאמרים מדעיים, פיתחנו ושכללנו פרוטוקולים לבדיקת יעילות, והינדסנו כלים ייעודיים לביצוע הבדיקות הללו. ניהלנו את כל תהליך הניסויים, החל ממציאת ציוד מעבדה לבדיקת חיידקים ו-וירוסים ועד להפקת סרטונים בהם מומחים מסבירים לגבי הטכנולוגיה של 'מיא-אייר-שילד'

שיתפנו פעולה עם אמני אנימציה מיומנים, ובעזרתם תירגמנו קונספטים מדעיים מורכבים לתוכן ויזואלי מעורר עניין. יתרה מכך, סיפקנו תמיכה מקיפה ליוזמות ההתרחבות הגלובלית של 'מיא-אייר-שילד', באמצעות שיחות ועידה עסקיות עם מפיצים מובילים ופקידי ממשל
הפקת מדיה

קבענו סשנים של צילומים בקייפ טאון, קייב וברלין, במהלכם צילמנו חומרים ויזואליים עבור סרטוני המוצרים ותוכן המומחים של 'מיא-אייר-שילד' ברחבי דרום אפריקה ו-בריטניה. כמו כן, הפקנו 3 סרטוני אנימציה רבי השפעה עם קריינות, אשר תורגמו בצורה מדוקדקת ליותר מ-30 שפות
גרפיקה
יזמנו מהפך מוחלט של האלמנטים הגרפיים והחלטנו להתחיל מאפס. ערכנו עיצוב מחדש שכלל את החלפת הלוגו של 'מיא-אייר-שילד', הזהות הארגונית, עלונים רבים הכתובים במעל 20 שפות, תוויות לאחריות על מוצרים (גם הן ביותר מ-20 שפות), וכן יצירת תוכן לרשתות חברתיות ואריזות למוצרים. את כל זה יצרנו באותו טווח מגוון של שפות
עדות אישית


האתגרים בהם נתקלנו ב-'דיאטומיק'
  • 1
    תאימות לרגולציה
    בשל הבחינה המתמשכת של המרכיב הפעיל העיקר מאז 2012, רישום המוצר היה כרוך באתגרים משמעותיים. הצגת טכנולוגיה חדשה, שאינה מוכרת למרבית סוכנויות הממשל, הוסיפה מורכבות משלה. קביעת הקטגוריה אליה יש לשייך את המוצר—בין אם ציוד מגן אישי, מכשיר רפואי, או חומר לחיטוי האוויר—יצרה אי ודאות באשר לתעודות הדרושות כגון אישור בטיחות או רישום מוצר ביוצידי. הוכחת היעילות, במיוחד בהתחשב בהבדלים מחומרים לחיטוי האוויר, סיבכה עוד יותר את התהליך. בנוסף, התמודדות עם הסטנדרטים הייחודיים של סין בהשגת מסמכים וחומרים תרמה למורכבות
  • 2
    מדע
    המאפיין העיקרי של המוצר כולל יצירה של 'כלור דו-חמצני' מ-פח"ח שנמצא בסביבה, מה שדרש הוכחת יעילותו בהסרת פתוגנים. תהליך זה מעורר שאלות הנוגעות לכמות ה-'כלור דו-חמצני' המשתחררת, וידוא בטיחות המוצר וקביעת יכולתו להיות יעיל למרחקים ספציפיים. מדידת קצב השחרור של ה-'כלור דו-חמצני' ובחינת יעילות המוצר נגד וירוסים וחיידקים, לפי סטנדרטים מקובלים, מציבות אתגרים. מעבר לזה, התהליך נעשה מורכב יותר בשל הצורך לאתר מעבדה מתאימה המצוידת בווירוסים ובזמן הדרוש, ואשר עלותה משתלמת
  • 3
    לוגיסטיקה
    בתקופת הקורונה, הוכפלו עלויות הלוגיסטיקה, במיוחד מסין, ביותר מפי עשרה. היה מאתגר לזהות נמלים המתאימים להכיל אוניות מכולות ולעבד מכולות ביעילות. לא ניתן היה לצפות את הבעיות הלוגיסטיות הללו והן סיכנו מספר עסקאות חתומות
  • 4
    שיווק
    מאמצי השיווק והמכירות נתקלו בכמה אתגרים משמעותיים, אשר התעוררו בגלל הקושי להציג טכנולוגיה מבוקשת אך עדיין לא מספיק מובנת וכן בשל המורכבות הרגולטורית. על ידי שיתוף פעולה עם צוותי המדע והתאימות, הכנו חומרי וידאו ועלונים. משאבים אלה היו יעילים יותר מכל סוכן מכירות, והובילו לקפיצה ניכרת באחוזי ההמרה
גלריית חוות דעת בתמונות: ההשפעה של 'מיא-אייר-שילד' מעבר להפצה
.משרים ועד מלוכה: היחשפו לסיפורי ההצלחה חוצי הגבולות שלנו
צרו קשר עם עובדים בחברות שנמצאות בפרופיל הלקוחות האידיאלי שלכם
דחפו את צמיחת הייצוא שלכם קדימה על ידי יצירת מעורבות בקרב מקבלי החלטות בלינקדאין