יצירת לידים גלובלית
;זה לא מספיק למכור
.יש לעורר מעורבות, לבנות מערכות יחסים ולזכות בלקוחות נאמנים מסביב לעולם

?אתם מוכנים להתרחב
?רוצים להצית ביקוש גלובלי למוצר שלכם
בואו נדבר על הרחבת
!הנוכחות הגלובלית שלכם

.היו מעורבים. בנו מערכות יחסים. צרו ביקוש
די לרדוף אחר מכירות! עוררו כמיהה למוצר שלכם עוד לפני שתוציאו מילה אחת מהפה. יצירת לידים? המפתח הוא להצית עניין ולגרום להם לרצות ליצור איתכם קשר! התחברו ללידים שלכם היכן שהם מעדיפים, לא רק דרך המייל
  • ש: האם הסתמכות רק על פעילות דוא"ל אינה מספקת? האם עלי לשקול גישות נוספות


    ת: ללא ספק! יצירת לידים דורשת יותר מאשר שליחת מיילים. עליכם להכיר לעומק את הלקוחות האידיאליים שלכם ולתכנן אסטרטגיה מותאמת שמדברת בשפה שלהם. המשמעות היא שימוש במיילים, הודעות, שיחות, ווטסאפ ולינקדאין על מנת להוביל אותם לאורך המשפך השיווקי הנכון. כמו כן, בהמשך יש להשתמש במודעות קופצות (פופ-אפים( כדי להזכיר להם ליצור קשר. המטרה? לגרום להם לגשת אליכם. כאשר תיפגשו, התמקדו בסגירת העסקה ולא רק במכירת המוצר שלכם

    מרטין שיין
    DIATOMIC
  • ש: האם אתם שולחים יותר מ-5-10 מיילים? כמה הודעות דוא"ל אתם משגרים


    ת: אנו מתמידים וממשיכים! הקמפיינים שלנו כוללים שליחת הודעות חכמות דרך דוא"ל, לינקדאין, ווטסאפ, או אפילו אינסטגרם - הודעות טקסט, אודיו, וידאו - הכל כדי לעורר מעורבות ועניין. אנו מנתחים שיחות בשביל להבין מה לא עבד, ועל בסיס המסקנות משפרים משפכים שיווקיים, פרסומות והודעות. אנו ממשיכים לפעול כך עד שמתקבלות המרות או בקשות להספיק לקבל הודעות

    מרטין שיין
    DIATOMIC
  • ש: האם אתם פונים רק לאנשי קשר עם נתונים מלאים? מכיוון שלא עבור כל הלידים נאספו פרטי יצירת קשר ופרופילים ברשתות החברתיות


    ת: בשום פנים ואופן לא! בצורה כזו, נפספס הרבה מאוד פוטנציאל. גם לזמן יש משמעות. תהליך מחקר הלידים מתחיל עם כתובות דוא"ל, נמשך עם הפרופיל של החברה בלינקדאין ויצירת קשר עם עובדים, ומסתיים עם השגת פרטי ההתקשרות. זהו תהליך מוגדר, בתחילתו מתבססים על מיילים ומתרחבים בהדרגתיות, ככל שחושפים עוד מידע זמין

    מרטין שיין
    DIATOMIC
  • ?ש: מה קורה אם אנו מקבלים יותר מדי פניות ובקשות


    ת: אם אנו מתמודדים עם מבול של בקשות ואנשים שקובעים פגישות, זה חיוני לייעל את תהליך ואסטרטגיית המכירות שלנו. על ידי הטמעת משפכים שיווקיים יעילים וצ'אטבוטים, ניתן לטפל ביעילות במספר רב של פניות בצורה מקוונת, וכך להקל על העומס שמוטל על הצוות שלכם. אפשר להפחית משמעותית את כמות הבקשות הנכנסות, על ידי הבנה של תהליך המכירות הייחודי שלכם, ולאפשר לצוות הנוכחי שלכם לנהל יותר ספקים. במידת הצורך, אנשי ה-SDR והסוכנים יכולים להרחיב באופן ניכר את כוח האדם שלכם העוסק במכירות גלובלית. זו בדיוק המטרה של השירות שלנו

    מרטין שיין
    DIATOMIC
טיפוח לידים
פניה ללידים
קביעת פגישות
?מה אנחנו עושים
פותחים את הדלת לעסקאות גלובליות: האסטרטגיה שלנו ליצירת שותפויות עם מפיצים בכל העולם
קדמו תהליכים עם פגישות איכותיות
האם אנו סומכים באופן בלעדי על דוא"ל או עשויים לשלב סרטון כדי לעורר סקרנות? האם עדיף לשלוח סרטון וידאו דו-ממדי, אנימציה או סרטון הסבר? באיזו שפה דובר הליד שלנו? האם אנו מחזיקים בסרטונים, תמונות או אתרים? איזה תוכן נציג בעמוד הנחיתה, ולאיזו פעולה אנו שואפים להניע? ישנה חשיבות עצומה לתכנון האסטרטגיה
אנו מתכננים באופן אסטרטגי את הטקטיקות שלנו לכל תמונת לקוח אידיאלי. אנו קובעים את סוגי ההודעות, התוכן, התדירות והשלבים במשפך השיווקי, שמובילים בסופו של דבר למה שמוגדר על ידינו כתוצאה מוצלחת

אנו אוספים או יוצרים את התוכן הדרוש לכל תמונת לקוח אידיאלי. כל אחד מהם מצריך משפך שיווקי מותאם ותוכן משכנע שמוביל להמרה

אנו בונים משפכים שיווקיים, מתקינים תוכנות דוא"ל ו-סמס, רושמים מספרים, ומגדירים כלי אוטומציה שיווקיים
עבור תקשורת חלקה בערוצים מרובים


אנו מנסחים תסריטים למיילים, הודעות סמס, הודעות לינקדאין ותוכן בסושיאל מדיה בשפות שהלידים שלנו דוברים ובהתאמה לאזורים שאנו מטרגטים

מאחורי הקלעים: בואו נבנה אסטרטגיה למשפך שיווקי

פנייה במיילים היא הרבה מעבר לשליחת ניוזלטרים. בהתאם לשלב במשפך השיווקי ולרמת המעורבות, משתמשים במגוון טכנולוגיות ושיטות. מפנייה קרה ראשונית, דרך חימום הדרגתי של כתובות מייל על מנת לעקוף פילטרים של ספאם, ועד שליחת סרטוני טריילר מרתקים כדי לעורר עניין ומיילים למעקב על מנת לדחוף לידים לשלבים הבאים באסטרטגיית המשפך. כמו כן, נדרשת היכרות או יצירת מעורבות דרך חשבונות ברשתות חברתיות
בצעו התאמה אישית של הודעות דוא"ל באמצעות כתיבת פתיח שונה לכל ליד, סרטונים, רכיבי תמונות מתוכנתים, עמודי נחיתה, תחביר גמיש, ועוד. שדרגו את הערך המוצע למפיצים פוטנציאליים ברמה אישית, זה מגדיל את הסיכויים להצליח לקבוע פגישות

אנו מתייחסים לשלל חששות בנוגע למיילים, כמו אחוזי נטישה גבוהים, אחוזי פתיחה ו-CTR נמוכים, ותלונות מרובות על ספאם. תובנות מבוססות נתונים ואסטרטגיות מוכחות מסייעות לפתור בעיות מהסוג הזה ומביאות לביצועים טובים יותר בקמפיין. בשורה התחתונה, הן מגדילות את כמויות הפגישות שנקבעות והעסקאות המוצלחות

אנו מנהלים קמפיינים בלתי מורגשים לחימום לידים, אשר מדמים משלוח דוא"ל אמיתי כדי לחזק את המוניטין של הדומיין. זהו תהליך חיוני, שכן זרם של הודעות המגיעות מחשבון טרי עלול להיות מסומן כספאם
פנייה באמצעות דוא"ל: גישות אסטרטגיות
לינקדאין היא הרבה יותר מאתר או אינדקס, והמשמעות שלה אינה מסתכמת בבסיס המשתמשים העצום, הכולל מיליארד רשומים. לינקדאין היא פלטפורמת הליבה אשר מקשרת בין אנשים למשרות שלהם, לחברות שמעסיקות אותה ולמקומות בהם הם נמצאים. לרשת חשיבות גדולה מאוד בהשגת פרטי ההתקשרות של מקבלי ההחלטות המרכזיים מבין הלידים שלנו
אנו מעריכים, משפרים או מעבים את פרופיל הלינקדאין שלכם, וכן את הפרופילים של צוות המכירות והסוכנים שלכם, כדי לשדר תמונה מקצועית ואמינה. תהליך זה מסייע להמיר לידים ולבסס אמון.

אנו מזהים ומאמתים 3-5 מקבלי החלטות בהתאם לפרופיל הלקוח האידיאלי והלידים שנחקרו, ואז שולחים להם בקשות להתחברות

לאחר שהם מקבלים את בקשת ההתחברות המותאמת אישית שלנו, אנו אוספים את פרטי ההתחברות האישיים שלהם על מנת לאפשר פנייה באמצעות דוא"ל, הודעות סמס, ווטסאפ וכו'. כמו כן, אנו לוכדים את תשומת הלב שלהם על ידי שליחה של הודעות welcome מותאמות, בדרך כלל לצד סרטון טריילר

אם הם משיבים, אנו מתחילים לשוחח במטרה לארגן פגישה. אם לא מגיעה תגובה, אנו יוזמים סדרה של הודעות אישיות עד שהם קובעים איתנו שיחה
שיווק ב-לינקדאין: התחברו ותקשרו עם לידים
צרו קשר עם עובדים בחברות שנמצאות בפרופיל הלקוחות האידיאלי שלכם
דחפו את צמיחת הייצוא שלכם קדימה על ידי יצירת מעורבות בקרב מקבלי החלטות בלינקדאין
DIATOMIC: מוערכת על ידי יצרנים
היא חברה שחושבת קדימה ומוקדשת ליצירת פתרונות פורצי דרך וידידותיים לסביבה בתחום הדלקים והפליטות. זהו שיתוף פעולה בין שתיים מענקיות הענף הכימי ביפן, EISHIN ו-WOX WATER.
היא חברה יצרנית שנוסדה בארה"ב ומחזיקה שלושה מתקני ייצור בסין, כאשר מאחוריה 25 שנים של חדשנות בפתרונות לטיהור אוויר בחללים פנימיים. בתחילת דרכה שימשה כיצרן, והציעה מוצרי מדבקה למגוון רחב של מותגים בכדי להפיץ את הפתרונות בעולם ולהגן במהירות על חיי אדם
היא חברה ישראלית חדשנית בתחום הכימי, המתמחה במגבונים לחיטוי ומחויבת להוביל במציאת פתרונות חיטוי יעילים במיוחד. הטבע נותן לנו השראה שמובילה אותנו למוצרים, אשר עולים בקנה אחד עם ערכים של קיימות ואיכות הסביבה
משרדי החברה ממוקמים בהונג קונג, החברה מייצרת בשלושה מרכזים בהובאי שבסין ויש לה סניפים ברחבי אירופה וארצות הברית. הייתה הראשונה להציג פנינים שעשויות מכלור דו-חמצני (מוגנות בפטנט). המשימה שלה סובבת סביב המאמץ לשמור על הבריאות דרך טיהור וחיטוי האוויר. בעולם המתמודד עם סכנות מיקרוביאליות המאיימות על חיי אדם ותעשיות, הטכנולוגיה שלנו מציעה פתרון חיוני להבטחת אוויר נקי וניהול פתוגנים