ש: האם הסתמכות רק על פעילות דוא"ל אינה מספקת? האם עלי לשקול גישות נוספות
ת: ללא ספק! יצירת לידים דורשת יותר מאשר שליחת מיילים. עליכם להכיר לעומק את הלקוחות האידיאליים שלכם ולתכנן אסטרטגיה מותאמת שמדברת בשפה שלהם. המשמעות היא שימוש במיילים, הודעות, שיחות, ווטסאפ ולינקדאין על מנת להוביל אותם לאורך המשפך השיווקי הנכון. כמו כן, בהמשך יש להשתמש במודעות קופצות (פופ-אפים( כדי להזכיר להם ליצור קשר. המטרה? לגרום להם לגשת אליכם. כאשר תיפגשו, התמקדו בסגירת העסקה ולא רק במכירת המוצר שלכם
ש: האם אתם שולחים יותר מ-5-10 מיילים? כמה הודעות דוא"ל אתם משגרים
ת: אנו מתמידים וממשיכים! הקמפיינים שלנו כוללים שליחת הודעות חכמות דרך דוא"ל, לינקדאין, ווטסאפ, או אפילו אינסטגרם - הודעות טקסט, אודיו, וידאו - הכל כדי לעורר מעורבות ועניין. אנו מנתחים שיחות בשביל להבין מה לא עבד, ועל בסיס המסקנות משפרים משפכים שיווקיים, פרסומות והודעות. אנו ממשיכים לפעול כך עד שמתקבלות המרות או בקשות להספיק לקבל הודעות
ש: האם אתם פונים רק לאנשי קשר עם נתונים מלאים? מכיוון שלא עבור כל הלידים נאספו פרטי יצירת קשר ופרופילים ברשתות החברתיות
ת: בשום פנים ואופן לא! בצורה כזו, נפספס הרבה מאוד פוטנציאל. גם לזמן יש משמעות. תהליך מחקר הלידים מתחיל עם כתובות דוא"ל, נמשך עם הפרופיל של החברה בלינקדאין ויצירת קשר עם עובדים, ומסתיים עם השגת פרטי ההתקשרות. זהו תהליך מוגדר, בתחילתו מתבססים על מיילים ומתרחבים בהדרגתיות, ככל שחושפים עוד מידע זמין
?ש: מה קורה אם אנו מקבלים יותר מדי פניות ובקשות
ת: אם אנו מתמודדים עם מבול של בקשות ואנשים שקובעים פגישות, זה חיוני לייעל את תהליך ואסטרטגיית המכירות שלנו. על ידי הטמעת משפכים שיווקיים יעילים וצ'אטבוטים, ניתן לטפל ביעילות במספר רב של פניות בצורה מקוונת, וכך להקל על העומס שמוטל על הצוות שלכם. אפשר להפחית משמעותית את כמות הבקשות הנכנסות, על ידי הבנה של תהליך המכירות הייחודי שלכם, ולאפשר לצוות הנוכחי שלכם לנהל יותר ספקים. במידת הצורך, אנשי ה-SDR והסוכנים יכולים להרחיב באופן ניכר את כוח האדם שלכם העוסק במכירות גלובלית. זו בדיוק המטרה של השירות שלנו
מאחורי הקלעים: בואו נבנה אסטרטגיה למשפך שיווקי