?ש: האם אנו צריכים חשבונות סושיאל מדיה לכל שפה או מדינה
ת: למען האמת, זה תלוי במה שאתם מקווים להשיג. אם המטרה היא רק להציג את המוצרים שלכם, ייתכן שחשבון אחד לכל שפה ובכל פלטפורמה יספיק. עם זאת, אם אתם שואפים לגייס שותפי מכירות או ספקים, יכול להיות שתצטרכו יותר חשבונות. הפלטפורמות מגבילות את מספר הפעולות שניתן לבצע, ופעמים רבות האלגוריתמים שלהן מעדיפים אזורים ספציפיים
ש: למה שנשקול השקעה בחשבונות גלובליים ברשתות חברתיות, כאשר כבר יש לנו אתר ופרופילים בשפת האם שלנו
ת: לפני כל דבר אחר, לקוחות פוטנציאליים מנסים לחקור ולגלות כמה שיותר אודות המותג שלכם. ככל שהם חושפים יותר, כך אתם יכולים לשלוט יותר באופן שבו אתם מציגים את עצמכם. בנוסף, קחו בחשבון שרשתות חברתיות לא משמשות רק בתור כרטיס ביקור דיגיטלי; ישנן אסטרטגיות מתוחכמות כמו גיוס מפיצים באמצעות שליחת הודעות קוליות או הודעות וידאו, ויצירת מעורבות באופן ישיר באמצעות שיחה בפלטפורמה המועדפת עליהם. אתם מוכרחים להיות היכן שהמפיצים הפוטנציאליים שלכם מבלים את מרבית זמנם
ש: איך אסטרטגיה גלובלית בנושא הרשתות החברתיות שונה לעומת מה שסוכנויות אחרות מציעות
ת: קודם כל, עצם העובדה שאנו מתמחים בתאימות רגולטורית ובמדע, מאפשר לנו להפחית את כמות ההצהרות הכוזבות ולהבטיח תקשורת יעילה. מעבר לזה, אנו מתמקדים במכירות ולא רק בטראפיק אורגני. המטרה היא פחות ליצור פוסטים ויראליים, ויותר שהחוקרים שלנו ימצאו את ה-ICP (פרופיל לקוח אידיאלי) הנכון וישתמשו ברשתות החברתיות עבור תקשורת. כמו כן, אנו מכירים בחשיבות העצומה של דיבור בשפת הלקוח ובהשפעה שיש לכך על המוכנות שלהם לבצע רכישה, כך שתמיד נשים זאת בעדיפות עליונה
?ש: כמה פוסטים וסטורים אתם יוצרים בכל חודש
ת: אנו לא מקובעים דווקא על פוסטים וסטורים, שהם חיוניים כאשר יש לכם בסיס חזק של עוקבים. במקום זאת, אנו שמים דגש על מדדים אחרים—כמו הגעה ל-ICP שלנו ושליחת הודעות לאנשי קשר רלוונטיים. אנו שמים פוקוס על שימוש בחשבונות סושיאל מדיה כדי להתחבר על מפיצים פוטנציאליים שאנחנו מכירים, במקום לפרסם תוכן ולקוות שנמשוך את הקהל הנכון. לכן, אנו יוצרים את הפוסטים ההכרחיים ומתמקדים באסטרטגיות שיווק יזומות
חשיפת הייחוד בשירותי רשתות חברתיות
DIATOMIC: מוערכת על ידי יצרנים
היא חברה שחושבת קדימה ומוקדשת ליצירת פתרונות פורצי דרך וידידותיים לסביבה בתחום הדלקים והפליטות. זהו שיתוף פעולה בין שתיים מענקיות הענף הכימי ביפן, EISHIN ו-WOX WATER
היא חברה יצרנית שנוסדה בארה"ב ומחזיקה שלושה מתקני ייצור בסין, כאשר מאחוריה 25 שנים של חדשנות בפתרונות לטיהור אוויר בחללים פנימיים. בתחילת דרכה שימשה כיצרן, והציעה מוצרי מדבקה למגוון רחב של מותגים בכדי להפיץ את הפתרונות בעולם ולהגן במהירות על חיי אדם
היא חברה ישראלית חדשנית בתחום הכימי, המתמחה במגבונים לחיטוי ומחויבת להוביל במציאת פתרונות חיטוי יעילים במיוחד. הטבע נותן לנו השראה שמובילה אותנו למוצרים, אשר עולים בקנה אחד עם ערכים של קיימות ואיכות הסביבה
משרדי החברה ממוקמים בהונג קונג, החברה מייצרת בשלושה מרכזים בהובאי שבסין ויש לה סניפים ברחבי אירופה וארצות הברית. הייתה הראשונה להציג פנינים שעשויות מכלור דו-חמצני (מוגנות בפטנט). המשימה שלה סובבת סביב המאמץ לשמור על הבריאות דרך טיהור וחיטוי האוויר. בעולם המתמודד עם סכנות מיקרוביאליות המאיימות על חיי אדם ותעשיות, הטכנולוגיה שלנו מציעה פתרון חיוני להבטחת אוויר נקי וניהול פתוגנים