מחקר לידים גלובליים
אנו נזהה מפיצים בכל העולם, בהתאם לפרופיל הלקוחות האידיאלי שלכם. בהתבסס על מחקר מעמיק, נבנה מסד נתונים מהוקצע של לידים (עסק לעסק) , לשיפור ביצועי המרה בתחתית המשפך השיווקי


?אתם מוכנים להתרחב
?האם אתם עדיין ממתינים שמפיצים ימצאו אתכם
בואו נדבר על הרחבת
!הנוכחות הגלובלית שלכם
...הסוד נחשף: אם רק הייתם יודעים
האם אתם מפספסים הזדמנויות? אין בידכם רשימת פרטי התקשרות מלאה של לקוחות פוטנציאליים? מדוע? הגיע הזמן שתפסיקו להסתמך באופן בלעדי על תערוכות מסחר או לבזבז שעות רבות בחיפוש ידני אחר לידים. עם שירות "חוקר לידים", תאספו כל לקוח פוטנציאלי שקיים באינטרנט ברחבי הגלובוס. זכרו, ניתן לצאת לדרך עם שיווק ומכירות רק כאשר פרטי ההתקשרות ברשותכם, ולא שנייה קודם לכן
  • ש: האם באמת נוכל לקבל את כל הלקוחות הפוטנציאליים שלנו? כולם? בכל מדינה


    ת: בהחלט! כל עסק משאיר אחריו עקבות דיגיטליות ברשת, בין אם ב-גוגל מפות, באינדקסים של תערוכות מסחר, באתרים או בפלטפורמות סושיאל מדיה כמו לינקדאין, אינסטגרם או פייסבוק. על ידי הגדרת פרופיל לקוח אידיאלי ושימוש בחוקרי הלידים יחד עם התוכנה שלנו, אנו מבצעים חיפושים ידניים, ומשיגים בין 10,000 ל-50,000 לקוחות פוטנציאליים בכל חודש, על בסיס תעשייה ומיקום

    מרטין שיין
    DIATOMIC
  • ש: האם עלינו להיצמד ל-פרופיל לקוח אידיאלי אחד בלבד? מה עושים אם המוצר שלנו מתאים לפרופילים שונים


    ת: לא, אתם לא מוגבלים לפרופיל אחד בלבד! למשל, חוקרי הלידים שלנו עובדים על פרופילים מרובים עבור מוצר מסוים. אקו-ספריי היא דוגמה טובה. החברה מתאימה למגוון פרופילים—כגון חברות משלוחים במשאיות, מנהלי כלי שייט או צי של כלים, עסקים לתחזוקת רכבים, ופקידי ממשל במשרדי התחבורה. אנו יוצרים רשימות עבור כל פרופיל, אך חשוב לזכור כי פרופילים שונים מצריכים אסטרטגיות שונות לשיווק ומכירות. לא כולם יגיבו לאותם מסרים או יבקרו באותם אתרים

    מרטין שיין
    DIATOMIC
  • ש: מה אנו מקבלים עם פרופיל לקוח אידיאלי? האם פרופיל כולל רק פרטי התחברות כמו שמות וכתובות


    ת: רחוק מזה! הפרטים משתנים לפי המיקום והתעשייה בה הם פועלים. בדרך כלל, תקבלו את פרטי ההתקשרות של החברה—כמו כתובות דוא"ל, שמות משתמש ברשתות חברתיות ומספרי טלפון. בשלב זה, המפתח הוא לצוד הרבה מעבר לפרטים של החברות; אנו שמים בין הכוונות שלנו את מקבלי ההחלטות באותן חברות. אנו מתאמצים לאסוף 3-5 אנשי קשר לכל ליד, כך שלצוות יצירת הלידים תהיה היכולת ליצור קשר דרך ערוצים שונים כמו דוא"ל, לינקדאין, הודעות סמס, שיחות, ווטסאפ ועוד.

    מרטין שיין
    DIATOMIC
  • ש: האם אנו מסוגלים לנהל מאות אלפי לידים? למה אנו זקוקים לכל כך הרבה, ואיך מנהלים אותם בצורה יעילה


    ת: מאות אלפי לידים אינם בהכרח הופכים לרכישות מיידיות. זו רק ההתחלה. קודם כל שולחים הצעות, מזמינים למצגות אונליין או יוצרים קשר ברשתות חברתיות. אנו מחלקים את הרשימה לפי מיקום בשביל צוות המכירות שלנו, תומכים במפיצים עם לידים מקומיים וממנפים את המחלקות שלנו כדי לקדם תוצאות מוחשיות.

    מרטין שיין
    DIATOMIC
חוקרי הלידים שלנו בפעולה
חוקרי הלידים שלנו משתמשים בתוכנה שפיתחנו במטרה לפתח מסדי נתונים הכוללים מעל 100,000 לקוחות פוטנציאליים לכל פרופיל לקוח אידיאלי ברחבי העולם. לא קיים עסק אליו לא נוכל להגיע
:בעבודה
איתור לידים: שיטת המחקר המוכחת שלנו
מכסים את כדור הארץ: האסטרטגיה שלנו כדי לחבר אתכם עם לידים גלובליים בכל מקום שאתם צריכים
חשוב להיות מדויקים: התקשורת הנכונה מביאה להצלחות. הגדרת הלקוח הפוטנציאלי המושלם עבורכם עושה את כל ההבדל —יעילות בשיווק ובמכירות מתחילה כאן
אנו אוספים פרופיל הלקוח האידיאלי ספציפיים מצוות המכירות שלכם, ואז מתאימים אותם לכל מחלקה ומיקום

אנו מעריכים מהן דרכי ההתקשרות הנהוגות בתעשייה: דוא"ל, הודעות סמס, שיחות טלפון, ביקורים אישיים, הודעות בסושיאל מדיה, או כל דרך אחרת

אנו קובעים מי הם קובעי ההחלטות המרכזיים בתוך ה-פרופיל הלקוח האידיאלי ומזהים עוד אנשי קשר רלוונטיים שכדאי לחקור

אנו חוקרים איפה הכלולים ב-פרופיל הלקוח האידיאלי מתאספים: נחקור איפה קבוצת ה-פרופיל הלקוח האידיאלי נפגשת: תערוכות מסחר, איגודים, אינדקסים, קבוצות לינקדאין, וכו'

אנו חוקרים אילו אסטרטגיות למשפכים שיווקיים/ שיטות ליצירת לידים עשויות להתאים ל-פרופיל הלקוח האידיאלי: מיילים, שיחות, וובינרים, הודעות וידאו דרך ווטסאפ, ועוד
יצירת פרופיל הלקוח האידיאלי (ICP) שלכם
איסוף נתוני חברת פרופיל הלקוח האידיאלי? זה קל מאוד לביצוע. חיזוק הנתונים עם פרופילי רשתות חברתיות, כתובות מייל, חשבונות בלינקדאין ופלטפורמות נוספות? זהו האתגר האמיתי הניצב בפניכם
ככל שהנתונים שלנו יותר עשירים, כך ניתן להפיק מהם יותר —כמו יצירת קהלי יעד מותאמים במיוחד למודעות מדויקות ב-גוגל וב-מטא

על ידי גילוי כל הפרופילים ברשתות חברתיות, כמו עמוד החברה בלינקדאין, ניתן לזהות עובדים של החברה עבור חיבורים פוטנציאליים ואפשרות ליצירת קשר

בחינת כל הפרופילים האחרים בסושיאל מדיה מאפשרת ליצור אוטומציה עבור שליחת הודעות, ומביאה לאחוזים גבוהים יותר של פתיחת וקריאת הודעות, בהשוואה לאחוזי פתיחה וקריאה של מיילים בנאליים, או להשגת מספרי טלפון מפרופילים אלה
מחקר לידים מהוקצע והעשרת הנתונים
מעוניינים לאסוף את כל הלידים הפוטנציאליים למוצרים שלכם ברמה גלובלית
קבעו שיחה כדי לקבל אסטרטגיה מקיפה להרחבת הייצוא שלכם
DIATOMIC: מוערכת על ידי יצרנים

היא חברה שחושבת קדימה ומוקדשת ליצירת פתרונות פורצי דרך וידידותיים לסביבה בתחום הדלקים והפליטות. זהו שיתוף פעולה בין שתיים מענקיות הענף הכימי ביפן, EISHIN ו-WOX WATER.

היא חברה יצרנית שנוסדה בארה"ב ומחזיקה שלושה מתקני ייצור בסין, כאשר מאחוריה 25 שנים של חדשנות בפתרונות לטיהור אוויר בחללים פנימיים. בתחילת דרכה שימשה כיצרן, והציעה מוצרי מדבקה למגוון רחב של מותגים בכדי להפיץ את הפתרונות בעולם ולהגן במהירות על חיי אדם

היא חברה ישראלית חדשנית בתחום הכימי, המתמחה במגבונים לחיטוי ומחויבת להוביל במציאת פתרונות חיטוי יעילים במיוחד. הטבע נותן לנו השראה שמובילה אותנו למוצרים, אשר עולים בקנה אחד עם ערכים של קיימות ואיכות הסביבה

משרדי החברה ממוקמים בהונג קונג, החברה מייצרת בשלושה מרכזים בהובאי שבסין ויש לה סניפים ברחבי אירופה וארצות הברית. הייתה הראשונה להציג פנינים שעשויות מכלור דו-חמצני (מוגנות בפטנט). המשימה שלה סובבת סביב המאמץ לשמור על הבריאות דרך טיהור וחיטוי האוויר. בעולם המתמודד עם סכנות מיקרוביאליות המאיימות על חיי אדם ותעשיות, הטכנולוגיה שלנו מציעה פתרון חיוני להבטחת אוויר נקי וניהול פתוגנים