ש: האם באמת נוכל לקבל את כל הלקוחות הפוטנציאליים שלנו? כולם? בכל מדינה
ת: בהחלט! כל עסק משאיר אחריו עקבות דיגיטליות ברשת, בין אם ב-גוגל מפות, באינדקסים של תערוכות מסחר, באתרים או בפלטפורמות סושיאל מדיה כמו לינקדאין, אינסטגרם או פייסבוק. על ידי הגדרת פרופיל לקוח אידיאלי ושימוש בחוקרי הלידים יחד עם התוכנה שלנו, אנו מבצעים חיפושים ידניים, ומשיגים בין 10,000 ל-50,000 לקוחות פוטנציאליים בכל חודש, על בסיס תעשייה ומיקום
ש: האם עלינו להיצמד ל-פרופיל לקוח אידיאלי אחד בלבד? מה עושים אם המוצר שלנו מתאים לפרופילים שונים
ת: לא, אתם לא מוגבלים לפרופיל אחד בלבד! למשל, חוקרי הלידים שלנו עובדים על פרופילים מרובים עבור מוצר מסוים. אקו-ספריי היא דוגמה טובה. החברה מתאימה למגוון פרופילים—כגון חברות משלוחים במשאיות, מנהלי כלי שייט או צי של כלים, עסקים לתחזוקת רכבים, ופקידי ממשל במשרדי התחבורה. אנו יוצרים רשימות עבור כל פרופיל, אך חשוב לזכור כי פרופילים שונים מצריכים אסטרטגיות שונות לשיווק ומכירות. לא כולם יגיבו לאותם מסרים או יבקרו באותם אתרים
ש: מה אנו מקבלים עם פרופיל לקוח אידיאלי? האם פרופיל כולל רק פרטי התחברות כמו שמות וכתובות
ת: רחוק מזה! הפרטים משתנים לפי המיקום והתעשייה בה הם פועלים. בדרך כלל, תקבלו את פרטי ההתקשרות של החברה—כמו כתובות דוא"ל, שמות משתמש ברשתות חברתיות ומספרי טלפון. בשלב זה, המפתח הוא לצוד הרבה מעבר לפרטים של החברות; אנו שמים בין הכוונות שלנו את מקבלי ההחלטות באותן חברות. אנו מתאמצים לאסוף 3-5 אנשי קשר לכל ליד, כך שלצוות יצירת הלידים תהיה היכולת ליצור קשר דרך ערוצים שונים כמו דוא"ל, לינקדאין, הודעות סמס, שיחות, ווטסאפ ועוד.
ש: האם אנו מסוגלים לנהל מאות אלפי לידים? למה אנו זקוקים לכל כך הרבה, ואיך מנהלים אותם בצורה יעילה
ת: מאות אלפי לידים אינם בהכרח הופכים לרכישות מיידיות. זו רק ההתחלה. קודם כל שולחים הצעות, מזמינים למצגות אונליין או יוצרים קשר ברשתות חברתיות. אנו מחלקים את הרשימה לפי מיקום בשביל צוות המכירות שלנו, תומכים במפיצים עם לידים מקומיים וממנפים את המחלקות שלנו כדי לקדם תוצאות מוחשיות.
היא חברה שחושבת קדימה ומוקדשת ליצירת פתרונות פורצי דרך וידידותיים לסביבה בתחום הדלקים והפליטות. זהו שיתוף פעולה בין שתיים מענקיות הענף הכימי ביפן, EISHIN ו-WOX WATER.
היא חברה יצרנית שנוסדה בארה"ב ומחזיקה שלושה מתקני ייצור בסין, כאשר מאחוריה 25 שנים של חדשנות בפתרונות לטיהור אוויר בחללים פנימיים. בתחילת דרכה שימשה כיצרן, והציעה מוצרי מדבקה למגוון רחב של מותגים בכדי להפיץ את הפתרונות בעולם ולהגן במהירות על חיי אדם
היא חברה ישראלית חדשנית בתחום הכימי, המתמחה במגבונים לחיטוי ומחויבת להוביל במציאת פתרונות חיטוי יעילים במיוחד. הטבע נותן לנו השראה שמובילה אותנו למוצרים, אשר עולים בקנה אחד עם ערכים של קיימות ואיכות הסביבה
משרדי החברה ממוקמים בהונג קונג, החברה מייצרת בשלושה מרכזים בהובאי שבסין ויש לה סניפים ברחבי אירופה וארצות הברית. הייתה הראשונה להציג פנינים שעשויות מכלור דו-חמצני (מוגנות בפטנט). המשימה שלה סובבת סביב המאמץ לשמור על הבריאות דרך טיהור וחיטוי האוויר. בעולם המתמודד עם סכנות מיקרוביאליות המאיימות על חיי אדם ותעשיות, הטכנולוגיה שלנו מציעה פתרון חיוני להבטחת אוויר נקי וניהול פתוגנים